15 Haziran 2016 Çarşamba

veee çekiliş sonucu

Herkese merhaba
Biliyorsunuz ilk çekilişimi yapmıştım biraz acemice oldu ama yine katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Süreyi uzun tuttum katılım artar diye ama zaten ilgilenenler katılmıştı.  Sadece 11 kişi katılmış blogum yeni olduğundan çok reklamım olmadı galiba :D Neyse ben eski sistem çekiliş yaptım veee gülcan arkadaşımız kazandı. Gülcanın düşü tebrik ediyorum. Bana ulaş lütfen adresini yollarsan sevinirim.

Katılan herkese çok teşekkürler inşallah tekrar düzenlerim çünkü paylaşmak çok güzeldir ;)

4 yorum:

  1. Tebrik ederim cekilislerin devamı gelir insallah :)

    YanıtlaSil
  2. Kazananı bende tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  3. taam bak bi daakine çekiliş yaptığında bi elli kişi katılsın herkese gel deriiz :)

    YanıtlaSil
  4. Napalım artık :(( kaçırdık

    YanıtlaSil